ÁLLÁS
Munkatársat keresünk az alábbi pozíciókba
Dinamikusan fejlődő csapatunk keres olyan munkatársakat, akik szívesen dolgoznának fiatalos, motivált légkörben, Veszprém legnagyobb használtautó kereskedésében, egy családias és összetartó team tagjaként, egyszerre több terület munkáját támogatva.
Itt biztosan nem csak az unalmas és monoton munkák várnak, a kreatív problémamegoldás is fontos szerepet kap.
Értékesítési Adminisztrátor
Az SBA-Car Kft. folyamatosan bővülő csapatába értékesítési adminisztrátor munkatársat keres.
Foglalkoztatás időtartama: határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónap próbaidő kikötésével
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 8200 Veszprém, Pápai út 42.
Ellátandó főbb feladatok:
- front office feladatok – ügyfelekkel, vásárlókkal kommunikáció
- az autókereskedésnél felmerülő adminisztratív ügyintézés (főként az adásvételi ügyletek teljeskörű dokumentációjának előkészítése, összeállítása)
- okmányirodai ügyintézés a gépjárművekkel kapcsolatos ügyletek vonatkozásában
- egyéb ügyintézési feladatok (pl. irodaszerbeszerzés, banki befizetések és készpénzfelvételek stb.)
A munkakör betöltésének feltételei:
- adminisztrációs munkatapasztalat (1-3 év)
- B kategóriás jogosítvány
- angol és/vagy német kommunikációképes nyelvtudás
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
- Jó kommunikációs és szervező készség
- Problémafelismerő képesség, és megoldásra törekvő munkavállalói attitűd, a váratlan szituációk higgadt, megfontolt kezelése
- Eredményorientáltság és motiváltság
- Gyors, hatékony, pontos munkavégzés, precizitás, felelősségvállalás az elvégzett munka minőségéért
- Összefüggések megértése, rendszerben való, önálló gondolkodás
- Megbízhatóság
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent (de nem feltétel):
- gépjárművek iránti érdeklődés
- gépírás tudás
Amit kínálunk:
- versenyképes, munkatapasztalatnak, képzettségnek és képességeknek megfelelő bérezés
- stabil, hosszútávú munkalehetőség
- családias hangulatú, összetartó csapat
- építő jellegű javaslatokra nyitott, támogató vezetőség, tulajdonosi kör
- modern, rendezett irodai munkakörnyezet
Amit vállalni szükséges:
Munkaidő: 9-17 óra között, illetve havi két szombati munkanap a szalon nyitvatartási idejéhez igazodva (9-13 óra között)
A pályázat részeként benyújtandó dokumentumok:
- Részletes szakmai önéletrajz (fényképes)
- Rövid, motivációs levél, amely tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat/életutat, és a megpályázott munkakörhöz kapcsolódó fő motivációt, nettó bérigényt
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, cégünk általi kezeléséhez hozzájárul
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását, a feltételként meghatározott vizsgálatok eredményének megérkezését követően tölthető be, akár azonnali kezdéssel.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje, határideje:
A formai és tartalmi feltételeknek maradéktalanul megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag áttekintését követően személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók ezt követően tájékoztatást kapnak. A pályázatok elbírálása a beérkezést követően folyamatosan történik.
EGYÉB INFORMÁCIÓK: A pályázatokat bizalmasan kezeljük!