ÁLLÁS

Munkatársat keresünk
Irodai adminisztrátor
pozícióba.

Dinamikusan fejlődő csapatunk keres egy olyan munkatársat, aki szívesen dolgozna atalos, motivált légkörben, Veszprém legnagyobb autókereskedésében, egy családias és összetartó team tagjaként, egyszerre több terület munkáját támogatva.

Itt biztosan nem csak az unalmas és monoton munkák várnak, a kreatív problémamegoldás is fontos szerepet kap.

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás a gépjármű vevőkkel, személyesen, e-mailben és telefonon is
  • Az üzletbe belépő érdeklődők kiszolgálása
  • Ügyfelekkel való kommunikáció
  • Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása
  • Ügyintézési feladatok ellátása
  • Az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése
  • Számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése
    írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása
  • Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
  • Határidők nyomonkövetése, betartása
  • Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
  • Ügyfélmegkeresések továbbítása
  • Beszámolás a vezetőnek
  • Bejövő hívások fogadása, továbbítása szervezeten belül
  • Számlázó program kezelése
  • Levelezés kezelése, iktatása
  • Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Céges adatbázis karbantartása
  • Jelentések és kimutatások készítése vezetőség felé
  • Gépjármű Kötelező biztosítás kötése
  • Havonta kétszer szombati rövidített munkavégzés (9-13 óráig)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Magabiztos word, excel ismeret
  • Gyors és hatékony munkavégzés
  • Precízség, pontosság és feladat centrikus hozzáállás
  • Megbízható, lojális és diszkrét személyiség
  • Jó kommunikációs és szervező készség
  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Ofce felhasználói szintű ismerete
  • Legalább 2 év releváns irodai munkakörben megszerzett szakmai tapasztalat
  • Legyen jó kommunikációs és szervező készséged
  • Ne okozzon problémát az esetleges váratlan szituációk kezelése
  • Légy nyitott, pozitív, kedves a vevőkkel és kollégákkal is
  • Tudj csoportban dolgozni

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Jogosítvány B, saját gépkocsi
  • Angol vagy német nyelvismeret
  • Irodai munkakörben eltöltött tapasztalat
  • Értékesítési területen szerzett tapasztalat
  • Gépjárművek iránti érdeklődés

Amit kínálunk:

  • Biztos, hosszú távú munka
  • Versenyképes zetés
  • Kulturált, barátságos munkakörülmények
  • Dinamikus, együttműködő csapat
  • Azonnali munkakezdés
  • Fejlődési lehetőség több területen

Biztosított eszközök:

Laptop

Havi nettó fizetési keret:
200.000 – 250.000 Ft

Munkavégzés helye:
8200 Veszprém, Pápai út 42.

Jelentkezés módja:

Jelentkezés, bérigény megjelölésével, kizárólag fényképes önéletrajz csatolásával